خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ "Tha 'Thela" یکی از موفق‌ترین آثار "دسپینا وندی" است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است. متن این آهنگ به زبان یونانی است و ترجمه آن به فارسی به شرح زیر است:

Verse 1:
می‌خواهم بروم، می‌خواهم بروم
چرا اینجا می‌مانم؟
می‌خواهم بجنگم، می‌خواهم احساس کنم
دردمند باشم، به جای اینکه فراموش کنم

Chorus:
می‌خواهم، می‌خواهم
به جای اینکه فراموش کنم
می‌خواهم، می‌خواهم
دردمند باشم

Verse 2:
می‌خواهم بروم، می‌خواهم بروم
نمی‌توانم اینجا بمانم
می‌خواهم بجنگم، می‌خواهم احساس کنم
دردمند باشم، به جای اینکه فراموش کنم

Chorus:
می‌خواهم، می‌خواهم
به جای اینکه فراموش کنم
می‌خواهم، می‌خواهم
دردمند باشم

Bridge:
تا زمانی که به دنبال راهی برای خودم هستم
تا زمانی که نمی‌دانم کجا باید بروم
می‌خواهم بروم، می‌خواهم بروم
نمی‌توانم اینجا بمانم

Chorus:
می‌خواهم، می‌خواهم
به جای اینکه فراموش کنم
می‌خواهم، می‌خواهم
دردمند باشم

Outro:
به جای اینکه فراموش کنم
می‌خواهم دردمند باشم
می‌خواهم، می‌خواهم
به جای اینکه فراموش کنم
می‌خواهم، می‌خواهم
دردمند باشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی