خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

این قسمتی از ترک  Wrong Side Of Heaven هست که تو دهنم چن روزه زیادی مانور میره 

جدا از این ها،خوندن کتاب  راه باریک آزادی داره مغزم رو جوش می اره خیلی متحیر کننده هست . 

امروز هم 5 و ربع بیدار شدم ... زود سرکار بودم ... چیز زیادی برای گفتن نیست 

جز اینکه  آذر آستانه ، مدیر شده و جابجا شده و فضای کاری خودم یکم سرد تر شده ، من که با اهنگ و اینا سرگرمم 

به مصطفی هم بعد شوخی های اخیرش هی گفتم داری ذره ذره با حرفات بیشتر برام بی ارزش میشی . 

بگذریم از کارم . 

کدوم خری جز من اینجا مینویسه 

تنها دلیلی که خودمو خر می کنم و قانع می کنم که اینجا بنویسم اینه که میدونم مطالبم رو انتقال میدم به توییتر و اینجوری کمی دلگرم میشم 

تازشم محیط کاربری این بلاگ رو دوست دارم جمع و جور و کار راه اندازه 

امروز مریم از برنامه عروسی اخر هفته خواهرزاده خودش یا شوهرش میگفت ،این روزا خیلی کم میخوره که فیت شه با لباس شبش... 

دیگه اینکه یک میلیون کم اوردم و از مهراان قرض کردم . 

برنامه مشهد رفتن هم رو هواس

زهرا می خواد که بره مسافرت . 

حالا چی بگم باز من چند روز تعطیل هم باشه با این سایت خودم سرگرمم 

نمی دونم چرا react router رو نمی تونم زود کانفیگ کنم بره پی کارش . 

خوب برم اسپرسو رو بخورم و شروع کنم به کارهای وب سایت خودم 

فلن . 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی