خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

هممم کلاس زبان ترم اخرمه ... یعنی برای نمره 7.5 عمومی که میخوام دیگه کفایت میکنه و باس دو ماهی برم دوره امادگی ازمون و اینا..

البته کنارش دارم کتاب های کمک اموزشی رو تموم میکنم و اینا ...

دقیقا یه ماه پیش بود سر کلاس .. دیگه دیسکاشن شده ... بعد گند 1500 نفر تلفات و دیدن ادمایی که هر روز تو مشکلات گرونی و کشته شدن سردار سلیمانی و پیاده روی های عادی کنار دانشگاه تهران و جلوگیری از تجمعات و ... و .... و همه این سختی ها ... 

سوال مورد بحث این بود 

is it life fascinating...

دقیقا 

همه به این موضوع اشاره میکردن

دقیقا  همون موقع هایی که خبر اصابت موشک به هواپیما مسافربری داره شنیده میشه ...

واقعا هیچ چیز مث زندگی تازگی نداره ؟

دقیقا از همون روز که تا الان 3 هفته میگذره هنوز این صداهه مث منژیت تو گوشمه ...

زندگی شور افرین هس؟

می تونه باشه 

و دارم خودمو اماده میکنم برای چیزایی..

میدونی بعد رفتن هفت سال پیش صالحه و موندن من ایران ...خیلی چیزا عوض شد... 

مبهمه نوشتم و فقط میتونم بگم 

دو خط موازی در فضای سه بعدی می تونن هم رو قطع کنند

جمله بالام مبهمه اما صحبتم اگه تو مخاطبم بودی اینه

زندگی و اینکه میتونیم زندگی رو برای خودمون .. نزدیکا و دوستامون بهتر کنیم 

سخت هست ولی ممکنه 

امیدوارم ...

یاد جمشید می افتم تو اون قسمت پاییز که می گفت 

یعنی می خوام بگم زندگی هنوز قشنگی هاشو داره 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی