خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بعد کل پیگیری کردن مدارک و تکمیل مدارک شرکت جهت ایجاد دامنه وب سایت 

در اخر با ایراد مواجه شدم 

ایراد هایی که در فرایند اجرایی سازی سامانه ایرنیک دیده نشده است .

جدا از اینکه تمامی مراحل نیاز به تایید یک کارشناس مستقر در سامانه را دارد 

واقعا جالب هست که من در کمتر از ۵ دقیقه می توانم یک دامنه .com  ثبت نمایم ان هم بدون ایراد


من بحثم دامنه نیست .. برای شرکت مطمینا یک دامنه دیگر روی بطریقی که راه ان را از باگ های فرایند سامانه ایرنیک خوانده ام می سازم ...

بحث تخصصی اینجا لازم نیست..

صحبت من اینجا ادعایی است که همه ما داریم با اینکه راهکاری دیده نشده است افراد کارشناس ان هم نمی توانند خلاقیت به خرج بدهند و راهکاری مقابل ما قرار دهند

اما به راستی علت را می توان ریشه یابی دقیق تر نمود؟

به نظر من کارشناسان محترم در مراکز دولتی مشغول به کار شده اند نیازی ندارند که کار را راه بیندازند و وقتی در چارچوب کاری به بن بست میخورند دغدغه ای برای رفع مشکل نمی بینند

و شما هم بارها با این اتقاق ها مواجه شده اید.


در نهایت لعنت به این وضع موجود 

من این پست را ادامه میدهم....


بگذیرم اهنگ ماه کامل کمتر شناخته شده از گروه المانی sash فوق العاده است 

امیدوارم لذت ببرید 




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی