خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خوب قسمت اول فصل هشتم سریال game of thrones اومده این روزا خیلی ها تو ذهنشون دوباره دارن موسیقی این فیلم رو تو بک گراند ذهنشون مرور میکنن

قرار شده برم اینستا دوباره و صفحه استاد زبان رو دنبال کنم 

یه نفر انگشتش رو تو مترو از دست داده بود و می خواستند بزارن انگشتو توی فریزر و با اون فرد ببرند بیمارستان و عادی بودن ماجرا از دید همه 

بازگشت قیمت طلا به قیمت اولیه اش

ناراحتی مامانم از اینکه میخواد خونه به اسم خودش زده بشه و فکر میکنه ممکنه من بعدها که زن گرفتن چون خونه به نام من نیست ... زنه بخواد خونه رو بالا بکشه و ....

اخبار نقیض این روزهای اخبار ایران که میگه تازه سپاه از سوی امریکا جزو نیروهای تروریست شناخته شده ... والا فکر میکنم سالهاست این اعلام شده منتها باید روزنامه های امریکایی رو خودم بخونم 

وضع بد بازار کار ایران در شهرداری ها که در کنار تعدیل نیروها ساعات کاری را نیز تا ۸ شب کرده اند

نیروهای کاری در عسلویه که خواستند نفراتی که در شرکت های پیمانکاری سپاه هستند یا مستقیما عضو سپاه شوند و یا تسویه کنند 

وضعیت معلق پرستاران که علاوه بر اینکه استخدامی در سال جاری صورت نخواهد پذیرفت بلکه بایتسی در هر بخش نیرو و یا نیروهایی تعدیل شوند !

وضعیت سازمان اب که قرار است اقرایش حقوق به اندازه ۳۷ درصد داشته باشد.

تخریب بی سابقه سیل  

سه بار کتک خوردن یکی از مسپولین استان های سیل زده که در جریان ماجراها در خارج از کشور به سر میبرده (در خصوص صحت ماجرا اطلاعی نیست)

برداشتن فردوسی بخاطر پرده برداشتن فرد از سازمان ها و افشای رانت ها . ...


نظرات  (۱)

مرسی عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی