خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خوب قسمت اخر رو هم از فصل هفت دیدم و شروع برنامه بدون هیچ ویدیو و سریال و فیلم من شروع میشه 

تو لیست 101 ارزوم هست که توی 1001 روز برسم بهش.... خوب اینم شروعش .. 

لحظه های خوبی هستند ها ... دیدن سریال ها .. ولی بیشتر از همه فرندز رو درخاطر دارم و از بین همه دیالگو ها 



دیالوگ جویی پسر ایتالیایی همیشه شاد و خوشحال مجموعه اونجایی که فریاد میزد 

خدایا چرا ما رو پیر میکنی اخه ...

فوق العادس  و فکر کنم همیشه در ذهن من ماندگار...

واقعا خدایا چرا ما رو پیر می کنی ...

پایان پست و اغاز ندیدن فیلم برای مدت ۴۰ روز ..(البته متن این پست به مرور زمان تغییر خواهد نمود.)


پیوند

--------------------------

راستی شاید این عکس حدود ۶ ماهی هست که توی دستکتاپم توی جلو چشم هر روزه من هست تا پستی درخور پیدا میشد و اونو منتشر میکردم ..

البته خودعکس می تونه یه پیام تصویری داشته باشه ...

----------

WHY GOD WHY?! WHY ARE YOU DOING THIS TO US?! The One Where They All Turn 30


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی