خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

می دونی زور داشت برام .. 

خوب بهر حال گرچه علاقمند بودم بهشون ،مثه همیشه دوس ندارم در بند چیزی باشم 

یاد رومن گاری افتادم که تو پی نوشت مطلبی رو می ارم .

من کتاب ها رو بردم مرکز تبادل کتاب(اگه کتاب خون هستید و تا حالا نرفتید پیشنهاد میکنم تجربه اش کنید) هجده تا کتاب  رو ...

توی همین چهارشنبه تا دیروز تعدادیش فروخته شده .که تو عکس معلومه

 

جدا از دست دادن چیزای دوست داشتنی ام کنار این غم لعنتی که بهر حال هست.

اروم مثل موبلند شدن دارم رشد منطق رو در وجودم می بینم( شاید مثل اونی که موهای بلندشو از ته قیچی کرده)

 

البته   مبلغی که دستم می اد از فروش کتاب ها رو براش برنامه دارم و میدونم ابمیوه گیری تو فشارها نزدیک به توقف هم میرسه اما 

وقتی میوه هه رفت دوباره شروع میکنه به سرعت گرفتن 

اصلا همون جمله قصار نیچه که همتون بهتر از من بلدید دیگه 

اینم یه اهنگ با شعار گور بابای غم 


 

-----------

 

پینوشت 1

 دیالوگ لنی در کتاب خداحافظ گاری کوپر  "از همین می ترسم به یه چیز یا کسی عادت میکنی ، اونوقت اون چیز یا کس قالت میذاره .

 اونوقت دیگه چیزی برات نمیمونه . میفهمی چی میخوام بگم ؟

 اونایی که میذارن و میرن دوست ندارم . اینه که اول خودم میرم . اینجوری خاطر جمع تره"

پینوشت 2
 لیریکس آهنگ 

Beirut Lyrics

"La Llorona"

Ever away from seeing more than life

The morning lies miles away from the night

No man ever could steal her heart

But With bright gold coins I’ll take my shot

And all it takes to fall

If you don’t walk, might as well crawl

All it takes to fall

What a quiet world after all

Of the things that you guessed will come

What a moment it was after all

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی