خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

خواستن و داشتن ، در یک کلمه رشد ... این است معنای زندگی

خاطرات دوری

مثل دوری هستم . همون ماهی فراموشکار
گاها که زمان می گذره گاها کارهامون برای خودمون تعجب برانگیزه .. حتی نگاه به احساس هایی که داشتیم عجیب هست و درون خودمون میگیم "واقعا من،.. "و هر بار جای خالی رو با جمله ای متفاوت تکمیل می کنیم ..

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حالم بد میشه .. هی  صحبت میکنن از این کتاب... بی شعوری ..

نیگا این عین پست یه نفر ..

  • ین کتاب رو چهار سال پیش برای اولین بار خوندم خیلی سعی کردم بیشعور نباشم و رفتارهایی که تمایل بیشتری به بیشعوری در من دارند رو کنار بزارم، اما دقت نکردم که ممکنه با یک بیشعور مواجه بشم. هفته پیش دوباره کتاب رو خوندم و واقعا حالا دیگه درک من از بیشعوری تفاوت زیادی کرده، شانس اوردم که همسرم کسی که آیندم رو باهاش تقسیم کردم آلوده به این بیماری نیست. همسرم ازت ممنونم. 
  • خو عزیز من تو دقت کن کم کم به عنوان کتاب اخه 
  • No more Azz H0les ... ,والا ته ته می تونی بگی من ..فولان نیستم ..
  • من نتونستم کتاب رو بخونم انگار بخوای توی  عسل حرکت کنی خو زور داشت برام
  • من کتاب نیمه تاریک وجود فورد رو ترجیح میدم ... 
  • فرض رو بر این گذاشتم که من یه بی شعورم ...
  • توی کتاب نیمه تاریک وجود زیاد روی این مسایلی که ادم ها باهاش مقابله میکنند بحث عمیق شده ...
  • تا کتاب های یارو خاویر... 
  • ---
  • عکس محبوب من نبود برای همین بصورت دامب نیل قرارش دادم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی